EVAS RUM

Senaste veckan

Här lunkar dagarna på utan att man behöver anstränga sig alltför mycket. Äldsta sonen har börjat på komvux för att läsa in så han får ett komplett gymnasiebetyg och det är anpassat för vidare studier till polis.
Själv har jag från att ha jobbat så gott om heltid sedan juni förra året ingen aning om jag överhuvudtaget får några timmar alls från och med måndag. Men den som lever får se och i annat fall får jag hitta på något annat.

Var tvungen att besöka min underbara OMT-sjukgymnast i tisdags då jag fått upphakningar i bröstryggen som jag inte fick bort själv. 5 minuter med Gilla och det var fixat. Bad henne rita ihop ett träningsprogram för bröstrygg, skuldror och knän som jag ska få på torsdag nästa vecka. Känner att det är dags att få till det så att jag inte blir begränsad pga svaga muskler.
Har även fått min äldsta son att gilla idén så han följer med mig och tränar. Vi hade tänkt oss Nautilus då både gym, gruppträning och bad ingår i månadsavgiften. Det kommer att bli så bra så.


Kommentarer
Postat av: EVA

Kul att träna ihop med kidsen !

Min stora dotter är ju ledare på Korpen...men hennes pass är inget alls för en kärring som jag...hehe...utan promneader räcker åt mig !



***

KRAAAM EVA

2009-01-21 @ 21:30:25
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: