EVAS RUM

Vintern är här:)

Vilket härligt vinterväder det är idag. När jag vaknade imorse vid sjutiden hade vi -11ºC och solen var på väg upp. Nu lyser solen och trots att jag är inomhus kan jag riktigt "känna" hur hög och klar luften är ute.

Har suttit och kollat om jag fått något material till min uppsats men nada på den punkten, vet inte riktigt hur jag ska hinna få ihop en synopsis om jag inte får veta vad det är jag ska jobba med. Synopsis ska vara inlämnad ca 2 veckor efter att man börjat kursen.
Men nog om det, nu ska jag snart ut och andas lite frisk luft.image437

Ikväll har jag föräldrarmöte på minstingens skola och eftersom det börjar kl 18:30 så får jag ta mig dit ensam. Maken lär inte vara hemma förrän närmare sjutiden.
Det är ju minstingens gamla klass så de flesta föräldrar känner jag sedan tidigare.

Det här väntandet får mig att tänka på en massa onyttigheter, tex muffins skulle vara gott. En härligt maffig muffins med glasyr, mums. Eller varför inte en semla. Jag har hemma allt jag behöver för att baka semlor kanske skulle jag slå till på stort och göra en sats semlor. Maken skulle bli glad, en större fantast av semlor får man leta efter. 
Men först en promenad, jag kanske kommer på bättre tankar då.

Kommentarer
Postat av: Eva i Halmstad

En semla kan ju inte skada, eller.
Eva.

2008-01-23 @ 17:57:44
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/
Postat av: EVA

Åhhh en semla...MUMS !!!
Idag är det inte lika fina vinterväder...visst blir det ännu vitare, men jag är nöjd nu !
***
KRAM EVA

2008-01-24 @ 11:46:24
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: