EVAS RUM

Ombytligt

Igår var det som mest hos oss -14ºC och idag har vi -1.5ºC och snöstorm. När jag öppnade persiennerna såg det ut så här.
image438
Fönstrena är alldeles fulla av snö och is så det går inte att se ut genom dem.
Ser inte riktigt fram emot att gå ut men ut ska jag, en liten sväng i alla fall.

På examensarbetet intet nytt. Har fortfarande inte fått något material och jag börjar bli stressad. 
Har skrivit till handledaren jag har för att kolla varför det inte kommer något, så nu får jag vänta på hans svar. 
Jag har gjort det jag kan göra med det material jag själv hittat så nu vet jag inte vad jag ska göra, när det gäller skolarbete alltså.

Jag har gått igenom lite kläder och plockat ihop en del som jag inte använder och tänkte klura ut lite ändringar eller sy om de till något helt annat. Det blir skojsigt.

Förresten så bidde det morotskakemuffins utan morot igår!? Jag hade börjat med smeten innan jag upptäckte att jag inte hade några morötter hemma, men de blev goda ändå.
image439

Kommentarer
Postat av: /B

Inte mycket Gi där...

2008-01-24 @ 19:36:38
URL: http://lyckligagatans.blogg.se
Postat av: Eva i Halmstad

Liten variant på Kajsa Varg.
Ha en trevlig helg på dej,
Eva.

2008-01-25 @ 13:07:54
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: