EVAS RUM

Nya gardiner

image422Kollade precis på posten.se och kunde konstatera att mitt paket från Ellos kommer i morgon.

Har beställt ett tyg som jag blev väldigt förtjust i och beställde 5 m av det. Det innehåller alla färger som jag gillar rosa, lila och grönt.

Jag ska inte göra hellånga längder utan ca 170 cm långa och då räcker det även till att göra ett kuddfodral till en avlång kudde som vi har i kökssoffan.

Och det blir nog en vit kappa till det hela så det inte blir alltför plottrigt. Måste bara kolla i mina tyggömmor om jag har något vitt, för jag är helt säker på att jag inte har några  helvita kappor.















Kommentarer
Postat av: Eva i Halmstad

Blir nog fint,
Eva.

2008-01-13 @ 15:29:58
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/
Postat av: EVA

Ursnygga gardiner !!!
Kommer garanterat att bli snyggt !
***
Ha en fin start på veckan !
KRAM EVA

2008-01-13 @ 19:21:14
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: