EVAS RUM

Måndag

Vilken härligt skön promenad det blev när jag var ute i förmiddags. Sol och endast -6ºC och gott om snö. En vinter helt i min smak.

Resten av dagen har gått åt till att försöka skriva ihop introduktion, metod och material till min uppsats. Det kommer nog att ta några dagar till. Det är inte alls så lätt som det låter.
Jag har fortfarande inte fått filen med materialet som ska bearbetas så därför försöker jag få ihop det ovan nämnda för att inte sitta helt sysslolös och bara vänta.

Äntligen har tangentbordet, Labtec Ultra-Flat Keyboard som jag beställde från itservice.se åt minstingen till julklapp, kommit. Det blev en lång väntan med flera framflyttade leveransbesked, men nu ligger den här hemma och väntar på att ägaren ska komma hem. Han blir nog glad när han får se den.
image455
Själv blev jag helt plötsligt sugen på brysselkex. Kanske skulle jag knåpa ihop några, det tar ju inte så länge att göra dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: