EVAS RUM

Läsperiod 3

Idag börjar läsperiod 3, alltså näst sista läsperioden före examen. Jag väntar fortfarande på mitt material som jag hoppas kommer snart annars har jag inget att jobba med. Tills dess så söker jag redan gjorda uppsatser i liknande ämnen för att se upplägg och resultat. Man får under inga omständigheter kopiera från andras jobb, så klart, men jag måste hänvisa till redan gjorda undersökningar och vad de har kommit fram till. 

Uppsatsen eller rapporten ska följa en viss mall, alla avvikelser från den resulterar i underkänt. Så här ska rapporten vara uppbygd:

TITEL PÅ RAPPORTEN

SAMMANFATTNING

(INNEHÅLLSFÖRTECKNING)

INTRODUKTION

SYFTE

METOD

RESULTAT

DISKUSSION

SLUTSATSER

TACKORD

REFERENSER

BILAGOR

 
Nu ska jag fortsätta med rapportläsningen.
image434

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Va bra att du har strukturerat upp hur man skriver en rapport. Jag undrar om du vet hur man skriver en synops för jag skriva skriva en sådan nu inför mitt ex-jobb.
Måste också tala om att jag också försökt att äta enligt GI-metoden för några månader sedan man jag blev helt håglös av den. För två veckor sedan gick jag till viktväktarna och samma dag började jag träna på Gymix. Känns bra just nu!! Hoppas att det varar. Jag vill gå ner 20-30 kg. Mälsningar Carina

2008-01-22 @ 11:21:47
Postat av: EVA

Vi får väl se hur det går...men vågen MÅSTE gå nedåt...hihi...känner att det verkligen är dags !
Och jag slutar inte helt med kolhydrater...det funkar inte...utan "rätt" kolhydrater är ju bättre...
***
Ha en fin tisdag !
KRAM EVA

2008-01-22 @ 15:14:34
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: /B

Heja heja friskt humör!
GI:andet går geschwint här i skogen. Hinner knappt äta annat än ägg, jag har häcken full med diverse protestarrangemang & dörrknackning som hör till...
/B

2008-01-22 @ 15:20:35
URL: http://lyckligagatans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: