EVAS RUM

Inget är som väntans tider

Jag har fortfarande inte fått några filer att jobba med så min uppsatsskrivning har inte kommit någon vart. 
Har bara hittat en tidigare uppsats som berör samma ämne som jag ska jobba med och det är inte så mycket att komma med.
Känner mig väldigt vilsen just nu. Har kollat med läraren som är vår kontaktperson på skolan men han hade inte fått något från projektledaren som skulle till mig. Han är annars ganska virrig så det kunde ha varit han som glömt lägga ut, men icke så.
Det är bara att fortsätta med väntandet och själv försöka hitta mera material om mitt ämne.

image435

Kommentarer
Postat av: EVA

Det ÄR jobbigt att vänta...selar ingen roll å vad...bara väntan i sig är pest !
Härligt promenadväder idag...blev 36 minuter ! Känner mig riktigt nöjd...och dieten funkar...än i alla fall !
***
KRAM EVA

2008-01-23 @ 10:33:15
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: