EVAS RUM

GI dag 3

Uppdatering om middagen igår.
När de andra i familjen åt korv och makaroner till m iddag var jag itne hungrig så jag tänkte att jag fixar min middag lite senare.
Vid kvällsfikat satt jag och läste till tenta, som jag gjort idag, och började känna mig hungrig. Jag satt och drack kaffe och läste. Plötsligt säger minstingen "-Men mamma du ska väl inte äta smörgås?" 
Nej det ska jag inte. Jag hade inte ens märkt att jag gjort mig två mackor med skinka och dessutom hunnit äta upp dem innan någon reagerade.
Jag blev så hispig och var övertygad om att jag sabbat allt så jag vågade inte äta någonting mera den dagen. Gissa om jag var hungrig när jag gick och la mig.

Men imorse fortsatte jag som om ingenting hade hänt med äggröra och bacon till frukost.

Det är fortfarande lite diffus vad det blir till lunch men till middag blir det lufisk, potatis och sås.
Jag hoppar över potatisen och gör en sås på philadelpiaost och creme fraiche. Lite broccoli vid sidan om.

Jag tror att jag slår till med en stekt köttbit, avocado och kokt ägg till lunch, det blir bra.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: