EVAS RUM

Vart tog helgen vägen?

Jaha, då var det söndagkväll och jag har inte riktigt hunnit fatta att det varit helg.
Jag som hade tänkt hinna med både det ena och det andra har inte hunnit med någonting av det jag tänkt.
Kan överhuvudtaget inte komma på vad det är jag gjort hela helgen. Förutom ikväll då jag hjälpt minstigen med matte.
Usch, det känns som att jag har slösat bort hela helgen.

Men det är inget att hänga läpp över, det kommer nya helger.
Imorgon ska jag i vilket fall som helst fortsätta på min rapport. I fredags gick det riktigt bra, när jag väl kom igång så gick det nästan av sig själv.

Hittade i kylen en lutfisk som vi inte ätit så det får bli lutfisk med senapssås imorgon. Jag var nästan säker på att bäst före datumet redan passerats men icke det, den är vaccumpackad och räcker till slutet av mars. Ibland har man tur:)

Nu kom jag på en grej jag gjort i helgen, igår kväll klippte jag mitt hår själv. Hips vips så tjänade jag in drygt 400 kr och det blev helt ok. Lite  bökigt var det men det gick. Man får tänka tvärtom när man gör det med spegeln som hjälp.
image504

Kommentarer
Postat av: S-A

Månntro hur mkt jag har sparat då jag "klippt" mig själv de senaste 15 åren? ;)

2008-02-18 @ 14:58:56
URL: http://epatraktor.blogg.se
Postat av: EVA

Alltså...jag har snaggat mig själv ( ibland är det maken som gör det ) i flera år med maskin...gu vad jag sparat...och då skulle jag ju nästan kunna tokshoppa lite...hihi !!! Tack för att du påminde mig om det...och ha en fin tisdag !
***
KRAM EVA

2008-02-19 @ 14:32:30
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: