EVAS RUM

Torsdag

Idag bidde det ingen morgonpromenad eftersom jag glömde knästödet igår så får jag lida idag. Men jag hoppas att knät blir så pass stadigt att jag kan ta en promenad senare på dagen.
Det var lite kallare idag igen, -5ºC, men i gengäld så blåser det inte lika mycket som igår.

Min inspiration var lika med noll igår efter lunch och det blev bara ett patetiskt försök till att få gjort lite mera i image501rapporten innan jag gav upp och började läsa bloggar.
Jag kom in på bloggar som handlar om ekonomi och sparande och det var intressant. Jag hittade bla det här gratis programmet för att göra budget http://www.hemekonomi.com/. Har inte hunnit sätta mig in i det helt ännu men det verkar intressant. Konsumentverkets "Koll på pengarna"  är ju som bekant också ett väldigt bra sätt att ha just koll på hushållsbudgeten samt att de har färdiga belopp på vad som är rimligt att lägga ner på bla mat, hygien mm.

Att skriva listor och göra budget är något jag rekommenderar för att få koll på vad som ska göras och vart pengarna tar vägen.

Nu ska jag börja med lite frukost och sedan ta nya tag med rapporten.

Jag önskar Er alla en trevlig alla hjärtans dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: