EVAS RUM

Tisdag

Det fina vädret här uppe hos oss bara fortsätter och fortsätter och det är jag så tacksam för.
Idag var Eva och jag väldigt hurtiga och spänstiga så det blev hela 75 minuters promenad inte bara på slät mark utan även över stock och sten.
Jag måste bara komma ihåg att ta på mig något annat än bomull närmast kroppen för jag blir alldeles blöt och hinner börja frysa innan vi kommer hem, inte bra.

Efter promenaden har jag suttit på min kammare, eller minstingens kammare, och knåpat på min rapport. Herre min je vad det går sakta. Jag måste hitta någon vetenskapligt trovärdig person som backar upp allt jag påstår så det är ett evigt sökande och letande i böcker och på nätet. Nu har jag i alla fall klart tyroideasjukdomarna också. Så nu är det bara resten kvar:)

Idag gratulerar jag http://ciszie.bloggspace.se/home/ som fyller år. Hurra, hurra, hurra, hurra. Hoppas broder har hunnit fixa det han skulle så att du får en liten present från oss också.

image496

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jodå, tack för presenten! :) Den är inte riktigt uppäten än... ;)

2008-02-13 @ 16:24:52
URL: http://ciszie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: