EVAS RUM

Lantliv

Har varit med i RAM-panel ett år ungefär och svarat på läsarundersökningar om Drömhem & trädgård och har nu fått ihop nog med poäng för en gratis halvårsprenumeration på tidningen Lantliv. Det finns några andra tidningar man kan välja prenumeration på om man vill men Lantliv passar mig fint.
Det kostar inget att vara med, och svara på frågor om vad jag tycker om olika annonser i tidningen jag ändå läser är inget större problem. Jag vet att lagom till min halvårsprenumeration tar slut har jag nog med poäng för en ny period av Lantliv eller någon annan tidning.
Gå in här och läs mera om du är intresserad, gratis är (nästan) alltid gott:)
image493


Kommentarer
Postat av: /B

Jaså, ni har bowlat och grejat på. Kul! Själv har jag rensat ur garderoderna (hälften av dem) och är nu yuppe i 3 säckar med kläder som vår moster ska få hämta. Det lär bli minst en till innan vi är klara.

2008-02-09 @ 22:01:39
URL: http://lyckligagatans.blogg.se
Postat av: Eva i Halmstad

De är rätt smidigt sätt att tjäna lite, jag gör de för Hallandsposten, vår lokaltidning, för kunde man välja mobilpengar, de var bra till ungarnas kontantkortstelefoner, men nu blir de mest pocketböcker till mej själv och de är ju inte fel.
Ha de gott.
Eva.

2008-02-11 @ 18:39:16
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: