EVAS RUM

Fredag

Idag är det nollgradigt ute och snöyra, inte direkt ett promenadvänligt väder. Men det är som det är sagt "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Låter lite klämkäckt men ack så sant. Få se om jag hittar några bra kläder och kommer mig ut på en promenad.
I vilket fall som helst så måste jag till Lulebos lokalkontor för att hämta lägenhetsnycklar till min kompis E som flyttar från Haparanda till Luleå imorgon.
Har en fullmakt och det ska räcka enligt Lulebo för att jag ska få hämta ut nycklarna.
Vi blir nästan grannar, hon flyttar in i huset bredvid oss.
Maken, sonen plus kompis ska åka imorgon bitti med lastbil för att hämta lasset och eftersom det inte ryms fler än tre i lastbilen så stannar jag hemma och står för markservicen när de kommer tillbaka hit. Hon har sålt och gett bort de mesta så det blir bara ett lass att köra. 

Nu måste jag fortsätta med min rapport om jag ska bli klar med den någon gång. Men först lite frukost.
Go morron!
image473

Kommentarer
Postat av: Fru A

Här råder full snöstorm - med betoning på STORM, jisses vad det blåser och snön den yr runt i yster dans...

2008-02-01 @ 10:19:15
URL: http://barnavnorrland.blogg.se
Postat av: Plogflickan

Jag kan inte släppa klockan vart går den att köpa?
Jag gillar den skarpt!
Ha en trevlig fredag kväll!
plogflickan

2008-02-01 @ 12:05:18
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: