EVAS RUM

Cosmic bowling

Aj och oj vad ont jag har i min vänstra sätesmuskel efter bowlingen.
Hur ska jag komma upp ur sängen imorgon? VIlken tur att vi har en ganska hög säng så det räcker om jag rullar ur den.
Men vad kul det var trots att vår bana gjorde lite som den ville. Staket skulle vi inte ha men den åkte upp och ner hela tiden och ibland la hela banan av så käglorna blev inte uppställda som de skulle. Men roligt var det i alla fall och vi fick avdrag med 90:- pga allt strul. Killen i kassan tog upp om avdrag innan jag ens hunnit be om det. Men han var ju så väl medveten om strulet då det var han som fick rusa fram och tillbaka för att fixa våra problem.
Nu ska vi prova Golf garden nästa gång, det blir nog riktigt roligt också. Hoppas maken har lika roligt i Piteå som vi har här.
Jag och storingen in action
image487

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: