EVAS RUM

Kvällen före dopparedan

Har jobbat kortare dagar både måndag och tisdag och det var tur det för jag hade inte orkat mer än de 5 timmar jag gjorde. Det har varit helt galet mycket folk båda dagarna och tack vare nässpray och värktabletter har det gått hyfsat bra att jobba.
Och nu är jag ledig i HELA FEM dagar. Skönt.

Nu har mums-mumsen tillverkats och ligger "tryggt" i kylen. Jag hoppas att jag har lyckats komma ihåg allt jag ska ha med mig till systeryster imorgon. Jag har bockat av rödbetssallad, prinskorv, julmust, sill, gravad lax, mumsmums och leverpastej.
Hmm, känns som om jag glömt något, månne vad det kan vara? 

Jag har ännu några klappar att slå in men sedan är allt fixfärdigt. Har tagit mig tid att slå in paketen fint och det tar lite tid.

Nu har jag äntligen fått ut mina foton och här är julkorten jag knåpat ihop.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: