EVAS RUM

Veronica

Det är skönt att vara och handla tidigt för det är inte så mycket folk i farten ännu då, så vi brukar göra veckohandlingen på lördagmorgon. Så även idag. När vi kom ut till ICA Maxi såg jag Cervera och kom att tänkt på att de haft Veronicaskålen (Iittalas Marimekkokopia) på extrapris så jag knatade iväg dit efter handlingen.
Och se, visst kom jag ihåg rätt.
Jag vill ha färg så det stod mellan grön eller rosa, det bidde en rosa. Och att den dessutom var 100 kr billigare än samma skål i klarglas gjorde inte speciellt ont:) 199:- kostade skapelsen (ord.pris 499:-)


Expediten sa att Iittala inte har mönsterskyddat sin skål och därför finns den här kopian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: