EVAS RUM

Milano

Idag fick jag en helt lysande idé och köpte den rakt av.
Jag har beställt Milano en öppenspis som man inte behöver någon skorsten eller bygglov till, vilket är bra eftersom vi bor i lägenhet och fastighetsägaren knappast skulle tycka det var en lysande idé att slå upp en skorsten mitt i huset.
Den eldas med spisbränsle.
Jag har klart för mig hur det ska möbleras efter spisen och i mitt huvud ser det så myspysigt ut. 

Maken undrar om jag inte har impulsköpt mig en spis för att jag snörvlar, har ont i huvudet och fryser och tycker att en brasa skulle sitta fint just nu.

Kommentarer
Postat av: /B

Har du köpt den på bilden? Snygg!

/B

2008-12-23 @ 13:46:45
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: