Till Salu

Fick även garnerna jag beställt för att kunna göra klart stickbeställningarna jag har. Beställde lite mera garn då jag tänkt sätta ut till försäljning via nätet en del saker bla lovikkavantar som till att börja med kommer att finnas i vitt och grått med broderier. Jag tar 250:-  för ett par vuxenvantar och 200:- för ett par barnvantar.
Vita vuxenvantar med svart broderi.


Jag kommer även att sälja tovade väskor, håller på med en i blåa toner för närvarande.

En tovad ullväska med antingen handtag eller axelrem kostar 400:-/st. Exempel på väska finns här.
Svart/grå väska som snart är klar för leverans.
SÅLD

Sjalar och halsdukar kommer också inom kort. Närmast i dessa färger, en blå och en gammelrosa.

Frakt enligt postens A-tabell tilkommer. 22:- för ett par lovikkavantar, 33.- eller 44:- för en väska beroende på storlek, 22:- eller 33:- för en sjal också beroende på storlek.
Jag sätter ut bilder allt eftersom de avancerar.
Om du vill beställa går det bra att lämna det i en kommentar här på sidan eller maila mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0