Dragspelsbasker2007-10-11 -- 10-13

2007-10-11
Har beställt garn och mönster till dragspelsbasker från garnkorgen.se som jag fick i förrgår och har kommit en bit på vägen. Ska bli kul att se hur slutresultatet blir. Jag valde färgerna ljuskaramell till dalarna och mullvad till åsarna.
image85

2007-10-13

Kom på att jag glömt visa gallerscarfen efter att den blev färdig. Så här får den dela på utrymmet med dragspelsbaskern.

Jag har börjat på en ny gallerscarf där man stickar gallret istället för virkar som jag gjort på den här.
image86


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har också beställt mönstret till den där baskern, men svarta åsar och plommonlila dalar. Tyvärr vad mönstret tillfälligt slut, så jag väntar på det. Din blev jättesnygg!

2007-11-15 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0