EVAS RUM

Pest och Pina

Fick ett mail från min handledare för examensjobbet och han hade både goda och dåliga nyheter.
De dåliga var att Tieto-Enator som haft till uppdrag att plocka fram filen jag skulle jobba med inte klarar av att få fram den. Så allt jobb jag lagt ner på att skriva introduktion, material och metod, referenser mm har varit i onödan vad gäller mitt ex-jobb.

De goda nyheterna är att det finns ett annat material som jag kan få jobba med och det är
"individbaserade data från receptregistret på användningen av thyroidealäkemedel för beräkning av prevalens och incidens av läkemedelsbehandlade thyroidea-sjukdomar per landsting/region i Sverige (unikt material)".

Så det blir till att göra om allt förjobb igen. Nåväl, ingen kunskap är som bekant bortkastad:)

Hoppas jag får materialet SNART, förslagsvis igår:)

Imorgon ska jag i vilket fall som helst roa mig med att ha tvättstuga halva dagen, skulle haft i söndags men eftersom hela familjen var utslagen på ett eller annat sätt var jag tvungen att flytta den och tisdag var närmaste tiden.
Glöm för allt i världen inte att det är semmeldag imorgon. Det kommer inte jag att göra:)
image478


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: