EVAS RUM

Onsdag

image498Idag var det faktiskt +1.8ºC när jag gick ut kl halvåtta för att promenera, men tyvärr så blåste det ganska så friskt så det kändes inte riktigt så varmt. Men vi gjorde en rejäl runda idag också på 70 minuter och det är inte fy skam.

När jag kom hem hade jag fått ett mail från läraren som ska hjälpa mig med excel. Tydligen så skulle vi ha träffats idag och han skulle hjälpa mig men det hade inte jag en aning om. Han har alltid så mycket runt omkring sig så han har säkert glömt maila mig. Men i vilket fall som helst så skrev han i mailet att han inte kunde idag då han blivit dålig. Så det var ju tur i oturen för mig. Han ska kontakta mig imorgon få se om han kommer ihåg det:)

 Har suttit och filat på min rapport men ska ta en paus och skriva matsedel plus inköpslista så jag kan skicka storingen och handla. Det är så skönt att jag slipper göra det, spar in både tid och kraft.
Posten kom också alldeles nyss och har tittat lite snabbt i tidningen Studentliv som kom, där såg jag en annons från Gfk som söker både intervjuare och deltagare till deras undersökningar. Och det som var mest intressant var att man får ersättning även om man bara är deltagare. Det måste vi kolla lite nogare på. Är du också intresserad finns det på www.gfk.com/se och för att söka jobb som intervjuare är adressen www.intervjuare.se.


Kommentarer
Postat av: Eva i Halmstad

Va duktiga ni är med era promenader, de gör nytta både för kropp och själ.
ha de gott på dej.
Eva.

2008-02-13 @ 13:03:01
URL: http://evaihalmstad.blogspot.com/
Postat av: Cicci

Nu har jag anmält mig på gfk. Det ska bli intressant!

2008-02-13 @ 16:33:25
URL: http://ciszie.bloggspace.se
Postat av: EVA

Trodde nästan huset skulle flyga sin kos i dagens stormvindar ! Vi blev utan ström vid 11 och den kom nyss tillbaka ! Tur man har järnspisen...både för värme och matlagning !
***
KRAM EVA

2008-02-13 @ 18:05:34
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: