EVAS RUM

Bastu

Imorse var det vissa problem med att ta sig framåt när jag väl kom ur sängen.
Det var länge sedan jag hade en liknande träningsvärk. Men jag och Eva hade bestämt oss för att promenera vid 10 tiden så 09:30 ringde jag henne och sa att jag var på väg ut och att hon skulle skynda sig. Vän av ordningen kanske skulle föreslagit mig att gå och hämta henne eftersom hon bara bor i huset brevid. Det är som ett stort skämt men jag hade stora problem att ta mig ner för de ynka sex trappsteg vi har ner till porten. Och Eva bor inte längst ner som jag, icke det, utan på tredje våningen utan hiss. Så det fick bli telefonen.
Det har varit ett härlig helgväder och vi har gjort två entimmes promenadturer idag, Eva och jag.
Dagen har vi precis avslutat med en härlig bastukväll. Nu känner jag mig väldigt avslappnad och träningsvärken är nästan borta. Skönt.
Imorgon blir det promenad före frukost och sedan får jag tampas med min examensrapport. Den har jag helt kopplat bort i helgen.
Ha en forsatt trevlig söndagkväll, själv ska jag gå och slappa framför tv:n med en kopp te och antingen se på Rome i kanal 9 eller Wallander i 4:an.
image494

Kommentarer
Postat av: Sara

snygg blogg ^^

2008-02-10 @ 20:46:03
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Trolda

Hej! Och tack för dina ord hos mig =D Alltid trevligt med nya besök!

Trolda - kram

2008-02-10 @ 21:15:49
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: /B

Nästa gång kan ni ta en promenad hem till mig och pausa med kaffe så kan jag följa er en bit på hemvägen.
/B

2008-02-11 @ 15:35:56
URL: http://lyckligagatans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: