Uppdatering

De färdiga väskorna och lovikkavantarna är slut. Nya lovikkavantar är under tillverkning och beräknas bli klara om två dagar. Det blir ett par vita och ett par ljusgrå. Jag väntar med broderierna på vantarna så får den som beställer själv välja färgerna. Du kan maila mig [email protected]  men det går också bra att beställa här på sidan genom att skriva i kommentaren.   
image44
Jag fick en fråga om varför lovikkavantarna var så billiga och om jag inte använder lovikkagarn. Jag använder lovikkagarn från Järbo garner eller från Morjärvs ullspinneri och jag stickar för mitt egna höga nöje och vill testa om det finns någon marknad för det jag tillverkar. Jag är medveten om att de kostar nästan det dubbla ute i handeln så det är trevligt att kunna tillhandahålla hantverk som fler kan ha råd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0