EVAS RUM

Glasögon!?

Alldeles snart ska jag iväg på synkontroll hos optikern. Har tänkt göra det en långre tid och när jag i måndags såg att Synsam hade jubileum den här veckan och endast tar 40:- för en synkontroll så passade jag på att beställa en tid.
Har märkt att jag måste hålla allt så mycket längre bort än tidigare för att kunna läsa.
Få se om jag kanske gör som brorsans sambo, om jag behöver glasögon, och beställer via nätet glasögon, det blev så så mycket billigare än att köpa via optikern. Omkring 395:- för kompletta glasögon (annat pris för progressiva) inkl. frakt. Du kan tom ångra dig inom 14 dagar från det att du tagit emot de färdiga glasögonen.
Kanske någon av dessa rosa skapelser vore något för mig:)
image464image465image466


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: