EVAS RUM

GI-noll start

Ja då har jag kört igång.
Till frukost åt jag äggröra gjort på två ägg och vispgrädde och ett halvt paket bacon. Kaffe med grädde.

Nu ska jag laga lunch (ja jag vet att det är lite sent men alla sover så länge inklusive jag själv) och då blir det stora köttfärsbiffar gjorda på lika delar fläskfärs och nötfärs, grädde, lök, salt och peppar samt smör att steka i. Till det äter jag lite kokt broccoli.

Till middag någon gång i kväll blir det tonfisk, lök, kokta ägg, majonnäs, fransk senap och några salladsblad.

Dryck som gäller är vatten eller kaffe med grädde.

Kommentarer
Postat av: Fru A

Jag körde med det där ett tag - men sen kom jag liksom av mig.... Kanske dags att ta itu med livet och vikten igen. *s*

2008-01-12 @ 17:25:36
URL: http://barnavnorrland.blogg.se
Postat av: Nina

Jag kan stolt säga att jag gått ner hela 6 kilo på denna "diet". Kommer fortsätta med denna tills jag inte orkar mer. Jag kan VERKLIGEN rekomendera den:)
Lycka till Eva!
/ Nina

2008-06-04 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: