EVAS RUM

Söndag

Vilken studievecka. Har haft 2 tentor i torsdags, en muntlig som gick bra och en skriftlig som kändes bra. Vi har även haft ett grupparbete och en inlämningsuppgift.  Nu hinner jag pusta ut idag för att börja med receptföreskrifter imorgon. Det är lagar och regler som ska in med hjälp av korvstoppningsmetoden. Jag ser redan fram emot det:/

Bouppteckningen kom i torsdags och hade tänkt göra bort alla bankbestyr i fredags men se det gick inte för jag kunde inte hitta dom små fullmaktslapparna från systeryster och lillebror. Jag har gått igenom alla papper, skåp och lådor och kan inte för mitt liv förstå vart dom har tagit vägen. Nå det var bara krypa till  korset och be dom fixa nya, suck.

Var igår kväll med systeryster och tände ett ljus på mammas och pappas grav. Gravstenen hade också kommit tillbaka från Piteå Älvdals stenhuggeri och var så fin med tillägget av mammas namnteckning. Medan vi stod där upptäckte jag ett vackert norrsken på himlen.

image267

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: