EVAS RUM

Slö onsdag

Idag har jag inte gjort någonting betungande. Har gjort lite kompletteringar till den sista inlämningsuppgiften, varit till min moster och hämtat garnerna hon köpt i Finland, lämnat ett par lovikkavantar jag stickat och i övrigt bara varit.

Moster undrade om hon kunde få följa med systeryster och mig till Haparanda och IKEA imorgon och visst får hon det.
Vi ska och inhandla lite julgrejer innan de tar slut. Det blir debut för mig på IKEA i Happis.
Hoppas det inte blir som moster hade hört av en bekant, snöstorm inatt. För då stannar jag nog hemma.
Det ska bli kul att se Happis för det är flertalet år sedan jag varit där senast, måste vara minst 6-7 år sedan.
Mycket lär ha förändrats. Känns konstigt att tänka att jag bott där, inte bara bott jag är ju för tusan född och uppvuxen där.  

En härlig bild på Haparandas gamla träkyrka som tyvärr brann ner 1963.
image310

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: