EVAS RUM

Äntligen över

Då har jag gjort tentan. Receptdelen var inga problem, men på författningsdelen vet jag inte om jag har skrivit tillräckligt på varje fråga. Det vet man aldrig förrän man får veta resultatet när det gäller saker som ska tolkas. Men det kändes i alla fall bra. 80% ska klaras på vardera  del.

När jag kom hem såg jag på Dexter som jag spelade in igår, och den var lika bra som vanligt.

Jag brukar alltid bli helt slut efter en tenta så också den här gången. Skulle behöva lägga mig en stund och vila. Har ännu en inlämning i beteendevetenskap som ska vara inne senast 6:e november. Sedan är jag färdig med dessa två kurser, om jag inte råkar få backning förstås.

Annars är det bara att börja se fram emot att ha kurs i egenvård och veterinärfarmaci. Det är dom två sista riktiga kurser med tentor sedan är det bara uppsatsen och praktiken kvar. Det känns konstigt att det här ska ta slut, skolan menar jag.
image309

Kommentarer
Postat av: EVA

Håller tummarna för att det gick bra !
*
Ha en fin tisdag !
KRAM EVA

2007-10-30 @ 15:30:17
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Eva

Tack.

2007-10-30 @ 16:33:07
URL: http://evasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: