EVAS RUM

Att tenta är underbart!

Jag klarade tentan, jiipie. Allt jag läst in kom på tentan så det var "a piece of cake" att göra den. Det tog mig 1 timme att göra tentan och då hann jag även göra en kontollräkning på mina svar.  
Då har jag bara galeniska kemin och farmakoterapi III kvar så är jag i kapp.

Har ända sedan jag kom hem bakat Pavlovor och scrappat mellan gräddningarna.
Jag har min 4:e Pavlova i ugnen och det måste räcka.
Måste göra klart tårtorna och ta med dom till systeryster ikväll eftersom begravningen är så tidigt imorgon bitti, då hinner vi inte göra annat än vakna och ta oss till kyrkan. Vi ska var i kyrkan eller ljusets kapell som det heter redan kl 09:30 för att bla hinna lägga ut papperen med "Tryggare kan ingen vara" och försöka få fotot av mamma att stå på kistan. Systeryster och lillebror var och köpte ram men det fanns inget stöd bakpå så vi måste lösa det på något sätt.
Jag har scrappat ett minnesalbum som vi ska ha framme så folk kan titta i den om dom känner för det. Lite svårt att ta foton på dylikt men här är bilderna i vilket fall som helst.


Kommentarer
Postat av: Luna

Grattis till tentan och hoppas att begravningen går bra i morgon, eller hur man nu ska säga...bra är väl aldrig begravningar, men de kan vara fina mitt i det sorgliga.

2007-08-30 @ 22:50:50
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Eva

Tack. Det var en väldigt fin begravning även om det var väldigt sorgligt. Men det är något som ska gås igenom och är bra för sorgearbetet.

2007-09-01 @ 17:08:43
URL: http://evasrum.blogg.se
Postat av: Veronika

Jättefin minnesbok (vad jag kunde se). Och bra gjort med tentan. Och skönt att begravningen gick "bra".

2007-09-02 @ 08:09:37
URL: http://sagoslott.wordpress.com
Postat av: Eva

Jag skulle verkligen behöva en scanner för scrapping grejerna, det blir så konstigt när man ska fota foton. Just nu känns allt väldigt bra även om man när man minst anar minns en massa saker och så blir man tvärledsen. Men det var likadant när pappa gick bort för 2,5 år sedan. En viss tröst i att man gått igenom det här en gång tidigare är att man vet att det blir lättare med tiden.

2007-09-02 @ 14:08:41
URL: http://evasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: