EVAS RUM

Dimma

Hittade min halvfärdiga Dimma i förrgår som jag helt glömt bort och har precis stickat klart den. Försökte ta ett foto men det är för sent så ljuset är inget att hurra för, bild kommer imorgon. Här finns mönstret till den.

Har plockat bland garnerna för att få ihop dom 12 påsarna till min årskalender. Det går fint att få ihop garner men det går trögt med att hitta roliga mönster trots den mängd mönster som cirkulerar på nätet. Det kanske är det som är problemet, det finns för många att välja bland. Om någon har tips så kläm fram med det. Alla förslag tas tacksamt emot. Det går bra att maila till [email protected]. Jag har bla flera härvor bomullsgarn som räcker till en damtröja. 

Nä, nu måste jag gå och lägga mig för att orka göra allt jag tänkt imorgon. 
Natti, natti sov så gotti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: